khalkhal

رباتیک دانش آموزی مسیری آموزشی در حوزه کار و اقتصاد - خلخال

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
صنایع رباتیک آراد
آدرس
خلخال-
تلفن
05118799344
موبایل
09150012123
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

یکی از مسیرهای بسیار روشن در حوزه کار و فعالیت اقتصادی فعالیت در زمینه ی رباتیک دانش آموزی است.
یک کار بسیار پر سود در فضای کاری نسبتا بکر و پر نشاط.
شرکت صنایع رباتیک آراد با شماره ثبت ۳۹۲۵۹ و دارا بودن مجوزهای مختلف از مراجع ذیصلاح از افراد علاقه مند در این حوزه ی کاری دعوت به همکاری می نماید.
علاقه مندان از تمام رشته ها می توانند در این طرح مشارکت نمایند مشروط بر آنکه در آموزش های مجازی شرکت داشته باشند و مطالب آموزشی مورد نیاز را از سایت دریافت نمایند.
افرادی که علاقه مند به فعالیت های مدیریتی و یا فنی و آموزشی هستند برای کسب اطلاعات بیشتر می بایست ابتدا نام و نام خانوادگی خود را به همراه نام شهر و ایمیل خود به ۰۹۱۵۰۰۱۲۱۲۳ پیامک نمایند تا همکاران واحد پذیرش آراد نسبت به ارسال شرایط مالی و کاری همکاری برای آنها اقدام نمایند.
آدرس رسمی صنایع رباتیک آراد www.aradrobo.com می باشد.
با تشکر
واحد پذیرش نمایندگی صنایع رباتیک آراد


کد آگهی : 20528
بازدید : 7331
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7331
Your رای:
جدیدترین آگهی های سایر استخدام گوناگون در خلخال 1 مورد
رباتیک دانش آموزی مسیری آموزشی در حوزه کار و اقتصاد

رباتیک دانش آموزی مسیری آموزشی در حوزه کار و اقتصاد

صنایع رباتیک آراد
1396/5/31 13:34:25

یکی از مسیرهای بسیار روشن در حوزه کار و فعالیت اقتصادی فعالیت در زمینه ی رباتیک دانش آموزی است. یک کار بسیار پر سود در فضای کاری نسبتا بکر و پر نشاط. شرکت صنایع رباتیک …